Sunday, September 6, 2009

Lembaran lalu..

3 Sept...
Hari ini kelas Dr. Mawar buat kali kedua..
'Penulisan Kreatif'' tetapi, kreatifkah aku??
Seperti yang lainnya kami diberi ilmu yang tidak ternilai...
Juga kata nasihat yang tidak terhingga tinggi nilainya..
Tayangan sedikit cerita klasik lama 'Hang Tuah' membuka mataku untuk terus berkarya dengan SENI yang masih tidak aku temui.. 

4 Sept..
Di kelas Rencana Siaran dan Dokumentari...
bersandarkan pada 1 fahaman kami pitching...
Yah!Dengan TUAH yang ada, kami berjaya melakukannya...
Dengan satu harapan agar semuanya berjalan dengan lancar..
Dengan TUAH yang ada pada hari jumaat ini aku telah mendapat suatu idea untuk projek dokumentari!
Apa dia??masih rahsia...ia masih idea terpendam..


 5 Sept...
Hari ini sememangnya benar2 bertuah kerana aku mengikuti lawatan Persatuan Mahasiswa Fakulti Sains Sosial Dan Kemanusiaan (PMFSSK) ke MUZIUM NEGARA dan juga MUZIUM KESENIAN ISLAM...
Benar2 suatu khabar gembira.....
Menyaksikan pelbagai bentuk khazanah negara...
Yah! aku berjumpa dengan Laksamana Hang Tuah dalam bayangan....

No comments:

Post a Comment